15. april 2014

HELDIG ... og behov for hjælp!

Der skete også noget andet meget spændende i weekenden!........... natten før vi tog til Nice sad jeg og lavede forslag færdig til JYSK designkonkurrence, som bestod i at designe et sæt sengetøj. Jeg indsendte i alt 6 forslag og tænkte ikke meget mere over det da jeg kunne se at der var en masse andre flotte forslag som allerede deltog...i alt faktisk over 1200! En jury har nu udvalgt 9 designs som enhver med en Facebook profil kan stemme på. Det design med de fleste stemmer vil blive sat i produktion og sælges i JYSK butikkerne. Og JA!!!! ... jeg er så vanvittig heldig at have hele to designs med i slutrunden!! Er det ikke bare for vildt!
Nu er det så at jeg behøver gevaldigt hjælp til at nå min drøm - så jeg beder jer inderligt om at hjælpe ved at klikke jer ind og afgive jeres stemme på det harlekin farvede forslag:

http://bit.ly/1hv5fCN 

Tusinde tak på forhånd! 
Og skulle I sidde ved påskefrokosten og få lyst til at motivere en masse andre til at stemme med, ville det være helt fantastisk fedt!!! 

Jeg ser det ikke kun som et skulderklap til mig, men også et fantastisk bevis på hvad blog- og Instagram verdenen kan udrette og sætte gang i sammen...og måske endda i fællesskab nå et mål!

Så for tiden går jeg rundt med krydsede fingre....lidt besværligt.....men det hele værd! :-D

Det skal lige nævnes at der trækkes lod om 5 gavekort på 1000 kr blandt dem som stemmer ;-)

14 kommentarer:

  1. Jeg krydser fingrer og tæer (og alt muligt andet) for at du vinder! Jeg har naturligvis stemt og spredt budskabet ;o)
    Pøj-pøj herfra.
    Knus, Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. tusinde tak Anette! Ja, håbe håbe håbe...det kunne være så fedt!
      God påske :-) knus

      Slet
  2. Hvor er det bare sejt gået, vil helt sikkert stemme på dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha'! Du må også meget gerne motivere andre til at stemme :-)

      Slet
  3. Så er der stemt. Krydser fingre :-)

    SvarSlet
  4. Sjovt! Og spændende, ja ;)
    Dit andet design havde jeg spottet, men dette er absolut lige så fint!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det med fjerene er ikke til at gå fejl af vel ;-) Men åbenbart er der mere interesse for det harlekin farvede :-)

      Slet
  5. Nej hvor skønt!!! Skynder mig ind for at stemme og vil dele på Facebook. God Påske♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak skal du have! Jeg krydser stadig finger her.....hihi
      Også en rigtig god påske til dig :-)

      Slet
  6. Svar
    1. Tak skal du have Bettina :-)

      Slet
  7. Wau, så er der stemt herfra :) Og det er rent faktisk også dit design jeg bedst kan lide !
    Fortsat god påske til dig Nola.

    KH Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaak Maria! det lyder dejligt at du kan lide det, så er det jo win win ;-)
      Håber I havde en god påske også!

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!