13. maj 2014

Forbindelsesstykket


























I den forlængede weekend over 1. maj var jeg så heldig at kunne tilbringe nogle solskinsdage i henholdsvis København og Malmö. Jeg er betaget af dette område og ikke mindst Øresundsbroen har fasineret mig lige siden jeg så den første gang og gør det stadig! Den er smuk i alt slags vejr, både sommer og vinter. Vi har også prøvet lidt sammen, jeg har kørt over den, fløjet over den, sejlet under den, kørt i tog under den, gået under den og løbet et halvmaraton over den, så på en eller anden måde kender vi hinanden lidt.
Jeg lader billederne tale for sig selv......og ønsker en rigtig god uge!

7 kommentarer:

  1. Hvor smukt . Du formår at fange den skønhed broen er. Jeg har kørt over den nogle gange og finder den også rigtig smuk . Har ikke set den fra de vinkler du har fanget den :) så det er ren winwin . -
    Også du ønskes en god uge .
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var dejligt at jeg kunne vise dig noget "nyt" :-) Syntes virkelig den er fantastisk, men det er i virkeligheden vist alle broer ;-)
      God uge :-)

      Slet
  2. Skønne billeder Nola.
    Og modsat dig, er det et sted jeg slet ikke har været endnu :o).
    Jeg kunne lige forestille mig, at det måtte have været en fantastisk oplevelse at løbe på broen. Og så et halvmarathon...sejt!
    Ønsker dig en skøn, skøn onsdag.
    Kh. Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. uhh så har du noget til gode, efter min mening ihverttilfælde ;-) Det var en genial oplevelse at løbe over den. Helt specielt de 4 km igennem tunnellen og ret gåsehudsagtigt at krydse højbroen....det var en af de ting jeg gerne ville gøre igen. Men desværre har de lukket for flere løb da logistikken er for besværlig.
      Dejlig uge til dig Anette :-)

      Slet
  3. Smukke billeder. Ønsker også dig en rigtig god uge :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og meget i lige måde :-)

      Slet
  4. Det er dejlige billeder, fra et yndigt land :-)

    Når vejret er godt (sol og varme) så er det så smukt. Godt du har mulighed for at kigge forbi DK i en ellers travl hverdag.

    SvarSlet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!