27. maj 2014

Lidt blandet...

.. er både foråret og grøftekantsbuketten. Et par dage har vi sommertemperaturer og 28°, hvorefter det pludselig falder til 14° igen. Men det er egentlig helt ok, for der er nok at se til både inde og ude.
Jeg længtes efter snart at få værelset efter ældste pigen gjort til mit krea-værelse. Håber på at finde tid og især til at få mig taget sammen i pinsen til at få det malet. Wauh, tænk at have et helt værelse til at folde sig ud i og ikke skulle pakke det hele sammen hver gang! Et sted hvor alle ideer og et par drømme er samlet.....glæder mig! jeg må se at få energien på højkant og få drømmen igang :-)
God uge!!

10 kommentarer:

  1. Tak i lige måde. Håber temperaturen ikke bliver for varm udenfor, når du skal male indenfor :-)

    SvarSlet
  2. ”En kvinde må nødvendigvis have sine egne penge og sit eget værelse, hvis hun skal skrive litteratur…” skrev Virginia Woolf i 1928. Det gælder også alle os andre kvinder med hang til kreative udfoldelser efter min mening. Rigtig god fornøjelse med at skabe dit eget værelse. :-)

    SvarSlet
  3. Der er ingen buketter, der slår dem fra grøftekanten i finhed! Tillykke med kreaværelset, det må være en meget rar luksus at kunne brede sine kreativiteter ud og ikke skulle rydde dem sammen, når man skal spise!

    SvarSlet
  4. Smuk Buket :-) jeg elsker også vilde blomster... Herligt med eget hobbyrum, jeg har også mit eget værelse, en rigtig luksusting :o) God fornøjelse - kram fra Nordjylland

    SvarSlet
  5. Der er bare ikke noget som sit helt eget kreaværelse ! Jeg er tosset med mit, som egentlig er et fællesværelse for alle i familien - det er bare mest mig der har fyldt det op med alt mit grej. Uhh, får jo helt lyst til at gå derop og lave noget nu.
    Håber du får ork til at få dit værelse malet.

    KH Maria

    Ps: Jeg er også vildt med grøftakantsbuketter - så tilpas tilfældige, enkle, vilde, og helt vildt smukke.

    SvarSlet
  6. Smuk buket :)
    Ja i gang med dig, så du kan få udlevet dine drømme :)

    SvarSlet
  7. Sådan et værelse er ren luksus. Dejligt at det kan blive dit :)

    SvarSlet
  8. Det bliver fantastisk med det værelse - smuk buket ; )

    SvarSlet
  9. Sikke da en smuk buket :-)

    SvarSlet
  10. Husker de dejlige grøftekantsbukettet, har dem ikke så tit, bor lidt for langt fra dem, og ja, børnebørnene kommer desværre ikke så ofte forbi. Tiden mangler når familien er mega på svigersønnens side, og de bor alle lige om hjørnet.
    Nå men grøftekantsbuket, husker en der ikke altid bragte den største lykke, tror du ved hvilken, kan ikke selv huske navnet, men kan huske den ubehagelige lugt

    SvarSlet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!