4. maj 2014

Næstflest stemmer

Så løb designkonkurrencen af stablen og jeg kom på den heldige 2. plads!! :-)
Det har været et par nervepirrende uger og jeg har klicket mig ind MANGE gange for at se hvordan resultatet stod, men de sidste 3 dage rykkede det så meget at jeg ikke havde megen chance for at indhente stemmetallet.
Det vil sige at mit sengetøj desværre ikke bliver sat i produktion, men jeg er dog den heldige vinder af 5.000 kroner!! Det er for mig klart at gevinsten skal "investeres" i nye kreative muligheder og chancer for at prøve noget af mit design af. Hvad og i hvilken form det bliver ved jeg ikke helt endnu...... men kom gerne med råd :-)
Så tusinde hjertelig TAK for jeres  stemmer og hjælpen med at få det bragt ud både på Facebook og IG.

Vinderdesignet og den 3. pladserede kan I se her

Fortsat rigtig god søndag!

26 kommentarer:

  1. KÆMPESTORT TILLYKKE herfra!
    Det er så flot gået, og kan da kun give 'blod på tanden' til mere.
    Glæder mig til fortsat at følge med i dine smukke projekter.
    Du ønskes en endnu mere skøn søndag herfra.
    Kh. Anette :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Anette. ja, det giver da et lille klap på skulderen, at der er nogle som godt kan lide det. Det er dejligt at du følger med, jeg syntes slet ikke jeg når at komme blogrunden rundt for tiden.
      Dejlig uge til dig :)

      Slet
  2. Tillykke med det, det er super godt gået. Det er et flot forslag du har lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pernille. det var en meget spændende tid :-)

      Slet
  3. Tillykke med en flot 2. plads!! Selvom det ikke sættes i produktion, er det flot gået alligevel, og du kan med rette være stolt! Jeg glæder mig til at se hvor dine kreative streger fører hen og hvad du finder på fremover...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha'. Ja, selvom jeg ville have været ellevild med at få det produceret :-)

      Slet
  4. Stor tilykke med din fine placering, glæder mig til at se hvad du finder på med præmien.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak. ja, jeg vil give mig lidt tid til at tænke over det :-)

      Slet
  5. Stort tillykke Nola, havde nu håbet, at sættet blev sat i produktion, så jeg kunne forkæle vores hjørne-af -stuen-soveværelse med noget så lækkert i mønster og farver. Jeg glæder mig meget til at se dine fremtidige kreative udfoldelser! Kh.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! åhh ja, jeg håbede også sådan.....men desværre!
      kram herfra

      Slet
  6. Øv, dit sengetøj er da meget flottere end det, der vandt.. Men en andenplads (og 5.000 kr.) er selvfølgelig også fint..

    SvarSlet
    Svar
    1. det er da fint :-) og jeg glæder mig også over det!

      Slet
  7. Hvor er det flot. Tillykke :)

    SvarSlet
  8. Tillykke med en super flot plads i konkurrencen! Godt gået og 5000kr er da ikke så skidt :-*

    SvarSlet
    Svar
    1. hjertelig tak Annemette - nej, det er da slet ikke så skidt ;-)

      Slet
  9. Tillykke - du er bare så god, så der kommer helt sikkert noget design fra dig som ikke kan overses ;0))

    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. hvor er du sød! det ville da være skønt, men nu må vi se :-)

      Slet
  10. Til lykke med 2. pladsen. Det må have været sjovt at lave disse forslag og deltage og endda få to designs med i konkurrencen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! det var det bestemt! og jeg havde da slet ikke regnet med at blive udvalgt, for jeg syntes selv at der var så mange andre der var rigtig gode!

      Slet
  11. Jeg ville meget hellere sove i dit design - tillykke med den flotte 2. plads.

    SvarSlet
    Svar
    1. også jeg ;-) tak skal du have :-)

      Slet
  12. Hvis jeg havde opdaget det her lidt tidligere, havde du fået min stemme!!! Sætter de kun 1. pladsen i produktion?

    SvarSlet
    Svar
    1. åh en skam at du ikke gjorde det Jette! Ja, det er desværre kun vinderdesignet som bliver sat i produktion til november.

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!