6. juli 2014

color your life


Hvor svært kan det lige være....regelmæssigt at skrive et lille blogindlæg?! Svært åbenbart, for der er igen gået uger imellem. Men jeg har nu besluttet ikke at have dårlig samvittighed, ikke at bringe en undskyldning eller dårlig forklaring. Det er bare sådan det er lige nu, der prioriteres andre ting højere!

Jeg brændte efter at se hvordan sengetøjsdesignet ville se ud i virkeligheden, rigtigt trykt på stof. Så sidste uge bestilte jeg en lille stykke på 50 x 120 cm.  Stoffet kom og det er nogle rigtig tydelige og fine farver, hvorimod stoffet i sig selv ikke overbeviser mig helt. Så jeg leder videre efter andre produktionsveje og ser hvor det fører hen. Men sikkert er, at det er en rigtig god følelse at stå med sin egen ide i hånden.
Rigtig god uge derude, både til jer der har ferie og til jer, der ligesom jeg holder skansen!

4 kommentarer:

  1. Det lyder godt Nola, det er sådan bloggen skal fungerer. Jeg vil hellere læse nogle få gode indlæg end at læse en masse indlæg uden indhold, bare fordi der "skal" være en bestemt antal indlæg hver uge. Så du skal absolut ikke have dårlig samvittighed.

    Hvor ser det bare godt ud med dugen, det er lidt surt at kvaliteten ikke på stoffet ikke er i orden. Men det ser vildt godt ud med printet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan er det nemlig Sine! At finde tid og tvinge et indlæg igennem er noget rod. Så de kommer når de kommer :-)
      Farverne er nemlig blevet rigtig fine og det med kvaliteten vidste jeg egentlig godt, så det er selvforskyldt. Jeg har nu givet det videre til en veninde og givet hende fri hånd til at lave det ud af det som hun vil, så det er spændende!!

      Slet
  2. Det ser super godt ud. Spændt på at se, hvad det ender med :o).
    Ønsker dig en dejlig dag.
    Knus, Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro jeg også er spændt på Anette! Er sikker på at min veninde har en rigtig god ide.
      Håber du nyder sommeren :-)
      Knus Nola

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!