26. juli 2014

My room

Jeg nyder det! Her i mit helt eget rum! Det er vildt luksus og timerne herinde værdsættes højt.
Som jeg planlagde fik jeg for et stykke tid taget mig sammen og fik det hele malet, lige fra loft, vægge, radiator og dørkarme....og alt i hvidt. Før var der to forskellige farver på væggene, men for mig er der farver nok i det jeg arbejder med, så krearummet skal helst være neutralt. Bordet er med ruller så det lynhurtigt kan rulles væk og værelset kan omvandles til gæsteværelse. Der er mange ting der skal gøres endnu, den rigtige lampe har jeg ikke fundet endnu og hvordan jeg skal løse det at hænge billeder op så de kan skiftes ud jævnligt ved jeg heller ikke helt endnu.....men med tid kommer råd...... og det forhindrer jo ikke mig i at være kreativ. :-)

16 kommentarer:

  1. Så fint og hyggeligt! Glæder mig til at sove i gæsteværelset igen :) Og glæder mig til mere kreahygge!

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det er blevet lækkert jeg hygger mig virkelig derinde :-) Uh ja det bliver godt, hygge og krea får vi vist aldrig nok af :-)

      Slet
  2. Det er så fantastisk meg eget krearum og dit er bestemt et lækkert et af slagsen. Mit er et værksted og ikke fint :) men det skal jo passe til det vi arbejder med :)
    Dejlig søndag til dig og dine

    SvarSlet
    Svar
    1. det er fuld luksus! Jeg har i mange år haft en plads i kælderen (mørkt og ikke særligt attraktivt) og derfor nyder jeg også dette værelse meget!! Men hellere lidt end intet :-)

      Slet
  3. Ajj hvor ser det godt ud Lone:)
    Jeg er også så priviligeret at have helt mit eget rum og elsker det:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig lækkert, og det fremmer kreativiteten......syntes jeg :-)

      Slet
  4. Hvor er det dejligt stort lyst og lækkert. Jeg ville aldrig komme ud ;-)

    Jeg er ikke så god til de kendte møbeldesign, men ved yngste ønsker sig din stol og som du et skind til. Er det et kendt mærke, og hvor har du købt din? Bare et navn så kan jeg vel finde den et eller andet sted indenfor en radius jeg kan række.

    Ønsker dig en fortsat dejlig sommer.

    SvarSlet
    Svar
    1. haha jeg har også svært ved ikke lige og kigge ind hele tiden ;-)
      Det er en Acapulco stol og jeg har købt den hernede, men er sikker på at du finder den i DK også :-) God jagt og også en dejlig sommer til dig :-)

      Slet
    2. Svigersønnen fandt den i en kopi model, det var nu den manglede, så han købte billigudgaven. De yngste og svigersønnen har termin den 5. nov. den første. Det koster, så valget lå mellem at spare på stolen eller spare på babyjokker, så blev det på stolen. De løber begge meget, yngste halv marathon, og svigersønnen ekstrem/ultra løber. (drømmer om at løbe et ekstremløb på Grønland).

      Slet
  5. Hvor er det fint, lyst og rummeligt.
    Skønt at have sit eget sted. Jeg nyder virkelig også mit...omend det er knap så ryddeligt ;o)
    Ønsker dig en dejlig dag.
    Kh. Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. det er skønt med sig eget sted. haha jeg prøver ikke at fylde det for meget op her i starten....det skal nok komme. Og jeg arbejder bedst hvis der ikke er for fyldt.
      God aften til dig, Anette

      Slet
  6. Til lykke med dit nye, lyse værelse med rum til dine kreative udfoldelser. Skønt at have sit eget værelse. Det har jeg altid sat meget stor pris på.

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg syntes at det er stor luksus at have sit eget sted. Måske også fordi at jeg aldrig har haft det før, bliver der sat ekstra pris på det. :-)

      Slet
  7. Hvor er det skønt med dit eget rum :-)
    Nu kan du rigtig råde og regere som du lyster, det er så skønt at man ikke nødvendigvis behøver at rydde op midt i et projekt, men bare kan lade det ligge til senere uden at være i vejen :-P

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det er det bedste af det hele.....man finder det som det blev forladt :-) Elsker det sted!

      Slet
  8. Skønt med et eget rum... og jo tiden til de rigtige løsninger skal nok finde vej :)

    SvarSlet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!