7. august 2014

2 x så er det snart

Det er nogen tid siden jeg besluttede at få lavet smørebrikker af et af mine designs, og valget faldt på bjørneklo'en. Den blev bestilt i She & He version ;-) altså i rødlige og blålige farver. Vi har nu brugt prøverne herhjemme i et par uger og jeg må sige at det er med fuld tilfredshed. Og snart er hele bestillingen på trapperne.....det bliver så spændende!
Og snart er det ferietid! Helt nøjagtig 1 arbejdsdag mere og det er vores tur til at holde 2 ugers ferie. Turen går til Grønland, og vi drømmer om skøn rå natur, vandreture, midnatssejlads og kælvende bræer........såååå vi ses! :-)


16 kommentarer:

  1. Hvor er de bare suoer smukke

    SvarSlet
  2. De er simpelthen blevet SÅ pæne!!!! :) Hvor lyder det helt eventyrligt med Grønland. Håber i får en dejlig og smuk ferie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina! Det var perfekt det hele..... mere om det her senere ;-)

      Slet
  3. HURRAAAAtil det hele. Jeg er så glad for min ene og nyder at smøre min frokost på den :) Ha den mest fantastiske tur jeg glæder mig til at høre om det hele når du er tilbage!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder dejligt :-) Du er også så god til at lave stilleben på den!

      Slet
  4. Smukke smørrebrikker Nola!
    Og tillykke med, at det nu endelig blev din tur til at holde F E R I E!!!
    Lyder spændende med en tur til Grønland - det bliver helt sikkert storslået på mange måder.
    Glæder mig til at se en masse lækre billeder bagefter.
    Ha' det fantastisk, nyd det og slap heeeeeelt af ;-).
    Kh. Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. jaaa, det var en herlig ferie. Jeg bliver nødt til at dele billeder af flere gange herinde, så der bliver noget at se på :-)

      Slet
  5. De er bare så fine dine smørrebrikker!! Ha' en fantastisk tur til det smukke Grønland, håber du forkæler os med lidt billeder derfra. Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er nemlig SÅ smukt deroppe! Der skal nok komme billeder her..... :-)

      Slet
  6. De er så fine de smørebrikker - ønsker mig et par stykker (mindst) :)

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) De ser også meget fine ud sammen!

      Slet
  7. Hvor er de lækre dine smørebrætter.

    Ønsker dig/jer en vidunderlig ferie, en meget stor kontrast med det jeg bruger min ferie på. Heldigvis har vi forskellige drømme, det må være spændende at komme der op, se naturen, se farverne, for jeg har fået fortalt de ikke kan gengives, hverken på film eller på billeder. Sjælen har en stor indflydelse på det man ser, og det bekræftes blandt andet ved at opleve Grønland og kontrasterne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en herlig tur! Og naturen deroppe er enestående.... det er vejret og naturen der bestemmer, det er ret fascinerende. Der skal nok komme billeder herinde :-)

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!