29. august 2014

• color your life •

Sikken en modtagelse at komme hjem til! Mens vi var på ferie var smørrebrætterne nemlig også ankommet. De er ligeså fine som prøverne og det er en ren fornøjelse at kunne dække op til 4 personer nu. Jeg kan ikke lade være med at tænke på at det hele startede med et billede som jeg tog sidste efterår hvor vi gik en god gåtur rundt om en sø vi har her i nærheden. Billedet blev bearbejdet og som grafik mønster blev det belyst på serigrafirammer og trykt til billeder. Og nu er det så landet på smørrebrætter..... sikken en vej at have været på.
Og da jeg nu har mere end 4 stykker er de selvfølgelig kommet til salg ;-) De kan købes hos Markant og hos SmuktBrugt, og ja....naturligvis også i min webshop www.antrazit.com

Forøvrigt er jeg ved at sortere Grønlandsbilleder, og dem er der en del af! Så de er snart i pipelinen og på bloggen :-)


8 kommentarer:

  1. Jeg forstår din glæde - at tage et billede der udvikler sig til så meget må være så skønt.
    Er vild med det billede og de produkter der er kommet ud af dem. Glæder mig så meget til de flytter ind hos mig :) . Ønsker dig og dine en rigtig dejlig weekend
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Marianne! ja, det er en hyggelig lille historie :-) Faktisk kan jeg godt lide at kende tanker eller historier bag ved tingene, det bliver de lidt mere levende af.
      Vi havde en fantastisk weekend som du ser, håber du havde det samme :-)

      Slet
  2. Hvor er de bare blevet smukke, dem kan du godt være stolt af.
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Helena, det varmer da at høre :-)
      Håber din weekend også var fin!

      Slet
  3. De er så fine!! Det er fantastisk hvad en gåtur kan føre til!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja, det er det faktisk, det er med altid at holde øjnene åbne ;-) ....og kameraet har jeg alligevel altid i tasken!

      Slet
  4. Hvilken udvikling fra start og til nu.
    Hvor er det smukke og fine dine smørbrætter, ønsker dig et fantastisk salg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak skal du have :-) De bliver ihverttilfælde brugt flittigt herhjemme :-)

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!