26. oktober 2014

Et himmelsk samarbejde


Det er nu snart et år siden at kimen og ideen til et fælles projekt "på tværs af grænser" blev lagt. Når Camilla og jeg er sammen er det som om der bliver åbnet for alle kreativitets sluserne - vi brainstormer, drømmer og snakker om realistiske muligheder, så jeg er høj flere dage efter. Igennem sommeren har vi arbejdet og udviklet på vores første lille projekt. Der er røget mange mails og sms'er igennem luften - men nu er det altså så vidt at vi lidt stolte og spændte kan præsentere vores engel. Den findes i to udgaver, den ene har løftede arme og stjernekjole, mens den anden sænker armene og har hjertekjole. Selve englen er udført i 2 mm akrylglas og vingerne er klippet i papir. En fin lille detaljer er at vingerne foran danner et lille hjerte :-) Vi har klippet vinger, bundet snor i og pakket ind, samtidig med at vi tog produktbilleder og åbnede en lille webshop.
Navnet på vores samarbejde "på tværs af grænser" har vi døbt No.My - hvilket nok ikke behøver en dybere forklaring ;-)
Du er hjertelig velkommen til et kig i shoppen www.nomy.dk eller til at følge med på vores Instagram Profil @nomydk
Forøvrigt kan vi begge mødes på Roskilde Julemarked, både med vores fælles projekt og med egne.

Og sådan blev en lille drøm til virkelighed........ håber I tager godt imod dem :-)

10 kommentarer:

  1. Spændende at arbejde på tværs af grænser og sikke kreative I er :-) De er blevet rigtig fine og jeg håber I vil få solgt rigtig mange, det er jo et helt perfekt tidspunkt i lancere dem :-)

    Held og lykke - kram fra OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Tina. Det er meget spændende, også at lære hinanden at kende på den måde.
      kram herfra :-)

      Slet
  2. I er et fantastisk par :0)

    varme hilsner Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak skal du have Marianne - vi skulle bare have mere tid sammen ;-)

      Slet
  3. Hvor lyder det bare fantastisk at høre om jeres samarbejde. Og hvor er det nogle meget smukke engle, I har fået udviklet. Glæder mig til at købe nogle på Julemarkedet i Roskilde. Og glæder mig til at møde dig! Kh Charlotte :-):-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Charlotte :-) Du kan tro jeg glæder mig også til både julemarkedet og dig! Nu nærmer tiden sig jo hastigt!!!! ....pyha bliver lidt nervøs ;-)

      Vi ses..... :-)

      Slet
  4. I gør så meget godt for hinanden, det må være fantastisk at have en kreativ soulmate! Jeg er den heldige ejer af en af jeres engle, den er smuk og jeg elsker at man kan skifte vinger alt efter årstid og humør :-)
    og jeg ved allerede nu, at den ikke skal være eneengel her hjemme.
    knus Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette. Ja, jeg syntes også godt at de fint kan hænge hele året - glæder mig allerede til at klippe gule vinger til mine hehe ;-) Det er dejligt med en soulmate, og imponerende hvilke ideer og resultater man kommer til når der er 4 øjne istedet for 2 :-)
      kram Nola

      Slet
  5. Hvilket produkt der er vokset.... glæder mig til at følge den fortsatte rejse. Passer ikke lige hos mig, men kan se det som en ide til nummer 2 datter, der ville de fint kunne gøre lykke

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig en spændende rejse Karin :-)
      God dag til dig :-)

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!