27. november 2014

1. gang ...





Jeg elsker selv at tage til markeder, at gå og snuse rundt og mærke stemningen, og til at finde præcist det som jeg ikke anede jeg manglede. Nu er det så vidt at mit første marked 'på den anden side' står for...... og jeg er spændt! Heldigvis er Camilla med, og vi glæder os meget til at se om vores engle kan flyve ;-) Fra min side er der både kendte ting men også en del nye med - nye ting som der først rigtigt startes med i 2015.
Jeg har hørt at OhDeer, ButikFlittig, ByGundersen og Aahand også er klar, så hvis I kommer forbi er der sikker hyggesnak og smil til jer :-)

Sååå ...... Roskilde - here we come!

6 kommentarer:

  1. Kan sørme godt forstå du er spændt, det må være så sjovt at stå på den anden side. Selvfølgelig kan jeres engle flyve, og mon det øverste du viser her er julekort? De er i hvert fald skønne. Ville ønske der ikke var så langt til Roskilde. Hyg jer rigtig meget! Knus herfra :-)

    SvarSlet
  2. Åh hvor jeg glæder mig til at hygge med jer hele weekenden :) Knus!

    SvarSlet
  3. Jeg var med de første par år i Roskilde. Det var superhyggeligt og stemningsfyldt. Jeg gad godt blive ved, men jeg kan ikke overskue det alene (og måske kan jeg i virkeligheden heller ikke overskue det i år... )
    Jeg håber I har haft et fantastisk marked :)

    SvarSlet
  4. Håber din weekend gav masser af glæde og inspiration med hjem til fremtiden.

    SvarSlet
  5. Surely this is a site well worth seeing.

    SvarSlet
  6. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

    SvarSlet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!