21. november 2014

Gang i sæsonen

Sneen er faldet i bjergene, og alt over 1000 m er pudret med fin hvid sne, så vintersæsonen er startet!
For mig er det ren terapi hver gang jeg befinder mig i bjergene - og det er lige meget om det er sommer eller vinter, de bringer bare på en eller anden må en god ro i sindet, en rejse til en helt rolig verden. Selvom man selvfølgelig ikke skal lade sig narre, for her er vi en så lille del i puslespillet og det er naturen der bestemmer.
Mange tror at når man bor her, står den på skikørsel og bjergvandring hver weekend, men det er desværre ikke sandheden. Efter en arbejdsuge er weekenderne tit fyldt op med almindelig gøremål som hos alle andre også - men så snart vi kan se vores snit til det, og vejret passer, suser vi afsted.
Og for to uger siden var en af de gode herlige dage hvor alt stemte, selv vejret var med os......så der blev lige tanket energi op. :-)

5 kommentarer:

  1. Sikken nogen billeder. Er fuldstændigt forelsket i det øverste. Det må være fantastisk at kunne krydre sin helt almindelige hverdag med så megen skønhed.

    Hav en skøn weeked.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det bestemt! Og jeg værdsætter det også højt.
      Rigtig god uge til dig :-)

      Slet
  2. Hvor er det nogle flotte billeder, Nola :-) SÅ smukt et landskab. Jeg vil have min familie med ned og opleve det engang!

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det må du absolut!! Man kan da kun blive fascineret af de bjerge :-)

      Slet
  3. Jeg holder meget af sne i december, når det er vinter. De lyser så dejligt op og gør omgivelserne smukke, nu når vi ikke altid kan have + 25 grader og dejlig solskin.
    For mig er det enten eller, og helst ikke noget midt i mellem :-) - Nedbør og vind kan komme om natten, (hihi)

    SvarSlet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!