20. december 2014

Mal selv































Her er juletræet hentet og sat i stuen. Idag blev de sidste gaver købt og pakket ind og her til aften begyndte jeg at skrive indkøbsliste for at være sikker på at få købt alle madvarer og tilbehør ind til juledagene.

Men skulle I nu være en af dem som stadig står og mangler en værtindegave, en helt speciel og personlig gave til mor, søster, veninde eller simpelthen bare til en som har fortjent det - ja, så er det i morgen søndag aften den allerallersidste chance for at bestille en af vores engle - Nomy.dk

Forøvrigt har vi også lavet et mal-selv-englevinger-tilbud som består i at man køber en engel uden vinger (men med snor og pose, lige til selv at pakke ind) Meningen er at man selv maler og dekorerer sine vinger.Og her finder I en pdf med to forberedte vinger lige til at downloade - og så er det ellers kun fantasien der sætter grænser!

Rigtig god 4. advent.

10 kommentarer:

  1. Glædelig 4.advent !

    Virkeligt søde engle, godt fundet på :-)

    Har du lyst til at se vores vintage juletræ, som står smukt på slægtsgården, så velkommen forbi min blog/mit univers :-)
    Jule hilsner fra Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Maria, dejligt med positiv respons :-)
      Jeg kigger forbi ..... for smukke juletræer kan man da ikke få nok af.
      Rigtig glædelig jul til dig!

      Slet
  2. De engle er simpelthen så søde Nola!
    Ønsker dig og dine en skøn 4. søndag i advent.
    Knus, Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Anette :-) Det var en herlig dag med sol og æbleskiver!
      Knus Nola

      Slet
  3. De er skønne, jeres engle.
    Her sad vi i går og skrev en alenlang liste for at huske det hele, og så var det egentlig ikke så slemt alligevel. Heldigvis :)

    Glædelig jul til dig Nola.

    KH Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :-)
      Nemlig, når man lige kommer i gang og koncentrerer sig lidt, går det jo nemt. ;-)
      Glædelig og varm jul til dig også Maria :-)

      Slet
  4. Glædelig jul til dig og dine.
    De engle er simpelthen så fine :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hjertelig tak Pernille :-) Jeg sender også mange julehilsner til dig nordpå :-)

      Slet
  5. Håber i har kunne følge med til den store succes, jeg tror i har haft med Nomy,dk

    Et forsinket Glædelig Jul sender jeg dig herfra mig.

    SvarSlet
  6. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvarSlet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!